Autor: Zoran Strika - strika@021.rs

Novi Sad
05.03.2019.
13:51 > 15:06
Odluka Ministarstva odbrane da pošalje pozive za petnaestodnevnu vojnu obuku rezervnog sastava na adrese 600 građana koji nisu služili vojni rok, izazvala je brojne komentare u javnosti, a i mišljenja Novosađana o ovakvoj ideji su različita.
  • misko

    08.03.2019 12:58
    Kalašnjikov rasklopiš i sklopiš za 20 sekundi a to naučiš za dan, vojevanje je zanat kao i svaki drugi koji se uči a za 15 dana možeš da "naučiš" samo strojevu obuku. Pod ovim uslovima kako će da pozivaju, na 15 dana, efekat obučenosti skoro nikakav. Pre 35 godina sam odslužio vojni rok kao stažista ŠROV, posle odlaska u trupu, jedan aktivni "stariji vodnik prve klase" mi reče; al si ti stažo budala, za džabe ćeš po vojnim vežbama da radiš, šta ti je to trebalo, posao koji se ne plaća, odrađuje se traljavo. Zaljučite sami.
  • Veteran

    07.03.2019 22:11
    Nikad više
    Vreme nije kao nekad, ljudi nisu kao nekad, novi sad je drugačiji, država nije kao nekad, ništa danas ne može da se poredi sa onim pre 30 godina, prema tome treba da bude sve od volje - neobavezno, pa jednog dana kad bude prava država neka dobro plati profi vojnike i kraj priče... Za sad je ovo sa kovertama verovatno proba da se vidi kakvo je raspoloženje vojno sposobnih...
  • Smetalo

    07.03.2019 15:42
    Bilo nekad
    Slična sprdnja sa predvojničkom obukom je bila jedno kratko vreme krajem '70.godina. Sećam se da smo za vreme raspusta bili 15 dana u kasarni Majevica, pod šatorima velikim i sa krevetima na sprat, i da smo ubijali vreme na kojekakve gluposti, od obroka do obroka, obučeni u neke izdrndane uniforme. Šta su nas tada učili nemam pojma. Ali zato dobro pamtim 15 meseci JNA guslanja po poligonu, gas maske koja ne dihtuje dok nas kade suzavcem, skupljanjališća po krugu kasarne, besmislenog požarčenja u hodniku i bežanije u grad nedeljom.
    Da, naučio sam da rasklopim i sklopim nekoliko vrsta pušaka, i da do besvesti drljam cev iznutra kanapom sa krpicom. Kasnije u životu mi je sve to jako mnogo koristilo.
    Ono što je bilo zaista korisno jeste da sam u vojsci naučio da razlikujem prave od lažnih autoriteta.
    Vulin bi u ondašnjoj vojsci bio ćebovan već trećeg dana.
  • DEDEMOGA

    06.03.2019 21:04
    @N.Sad
    Botino,pa ni Vic ne znaš da preprićaš!!!
    ŠUNKA je u pitanju!
  • whiskey

    06.03.2019 20:01
    Mi trenutno imamo polu profesionalnu propalu vojsku u kojoj nema perspektive i ljudi odlaze. S obzirom da je sve u ovoj drzavi jadno pa i to dobra ideja je uvesti civilnu zastitu ili narodnu odbranu ili vec bilo sta od toga gde ce vojska obucavati civile nebitno da li je neko sluzio ili ne kako se ponasati u stanjima vanredne situacije tipa poplave, pozara i dr. i da se isti mobilisu. To bi bilo lepo a ne ova sprdacina....
  • Pravi Opalim te g...

    06.03.2019 16:45
    nuzočinac, sta je to umetnicki fakultet? Inace, najgori su oni sto sve znaju. Na TED-u je to lepo objasnjeno.
  • 999

    06.03.2019 11:34
    vojnici
    digni platu tim nesretnim vojnicima najpre pa posle palam*di...
  • Paor

    06.03.2019 10:00
    @Marko Đ
    Maki mi volimo našu Vojvodinu, ne znam zašto ti lepo ne voliš svoju Srbiju svim srcem i onda se malo maneš Vojvodine?
  • Trt

    06.03.2019 08:59
    @nuzočinac

    Pa lepo reci da si došao ovde da se raspitaš gde je tinder za ljude sa sela, šta toliko okolišaš.
  • /

    06.03.2019 08:50
    /
    @nuzočinac
    kao sto sam napisao
    sta ces onda koji q gubiti 15 dana na nekoj v vezbi u martu i novembru-cuti i radi da bi imao jelo na stolu

    zasto bi nagovarao druge a nisi clan stranke?....ju, mnogo vas je koji idete kod istog doktora kao mr g

    obrati paznju da je navedeno kako su izuzeti oni koji su se upoznali sa policijom
  • Gar8

    06.03.2019 08:48
    Kultura i pustanje krvi
    Gde to ide zajedno?
  • Sale NS

    06.03.2019 07:15
    Depilacija
    Jedno je sigurno, neće se začepiti odvodi u kupatilima jer su mnogi depilirani! Jedino će možda malo poremetiti očupane obrve kada budu osmatrali teren.
  • nuzočinac

    06.03.2019 00:04
    Gotov si
    Naći ću te kosa crto. :)
    Ja ne živim od partije i spinovanja nego uz pomoć veština formalnog i neformalnog obrazovanja
  • N.Sad

    05.03.2019 22:57
    Novosađani i vojska hahahaha a da ne spominjemo rat. Zadnji put su pružili otpor ukupatoru kad su Nemci zauzeli bunar a oni se pre toga najeli slanine.
  • /

    05.03.2019 22:23
    /
    @nuzočinac
    naveo si vestine od kojih mozes pristojno ziveti bez pomoci stranaka i rodbine

    neko odgovoran prema sebi i svojima bi se prihvatio rada sa tim vestinama bas zbog sebe i svojih a ne gubljenju 15 dana

    spinujes.
  • Zlobnik

    05.03.2019 22:22
    Tange i VS
    Između Vojske Srbije i ženskih tanga gaćica nema nikakve razlike.
    Oboje mogu da pokriju teritoriju - ali nikako i da je odbrane.
  • Inspektor Višekruna

    05.03.2019 22:05
    Ostav zbog Vulina!
    Zanima me koji će starešina dati ostav, atomski i sl. nadređenom ministru?
    I ko će tu biti kome nadređeni?
  • @nuzočinac

    05.03.2019 22:03
    Ocigledno imas i gomilu kompeksa i trauma iz detinjstva, cim imas potrebu za tolikom samohvalom a smetaju ti minusi...
  • nuzočinac

    05.03.2019 21:59
    Srećan sam jer znam još i da
    Obavljam razne građevinske radove, zidanje, malterisanje i betoniranje iako nisam građevinski radnik. Lepio sam u svojoj kući keramičke pločice i postavljao podove (parket, laminat i brodski pod. Vešt sam sa aparatima za zavarivanje, imam gomilu alata za obradu drveta iako nisam stolar. Gajim stoku svinje i ovce i koze. Takođe u domaćinstvu imam sitne životinje kao što su razne vrste peradi i kunića . Sve što uzgajam lično i zakoljem i preradim tako da moja porodica ne ide kod mesara iako jedemo meso . Imam i voćnjak i pravim rakiju, Znam i da spremim razne džemove. Razumem se i u povrtarstvo tako i tu vrstu hrane sam gajim za potrebe porofice a nisam školovan za to. Volim i da kuvam i znam da spremim mnogo jela iako nidsam kuvar po obrazovanju. Vozim automobil i traktor iako nisam profi vozač. Idem u ribolov i znam da napravim opremu za tu delatnost, uključujući i necovanje, iako mi to nije struka. govorim četiri jezika osim maternjeg koji nije srpski. Imam 58 godina, zaposlen sam . Proveo sam mnogo časova , dana i godina na aktivnostima i poslovima koja nisu vezana za moje osnovno zanimanje i ne smatram to gubljenjem vremena Završio sam umetnički fakultet i u veštinama crtanja, slikanja i vajanja mogu da se merim sa svakum umetnikom ko god on bio. Ima toga još pa slobodno lupajte minuse kao i za napis o praktipnoj upotrebi vojnih veština koje sam vaveo ranije.
  • Marko

    05.03.2019 21:16
    Retko dokon ministar.
  • Tasic 1951

    05.03.2019 20:27
    Samo bezanija odavde deco
    Realno je ocekivati neocekivani porast prodaje odnosno kupovine dobermana,staforda i pitbula sa ovakvim vestima.
  • Pavle

    05.03.2019 20:25
    Bio 12 meseci
    Mišljenja su podeljena: ZA su oni koje ovo ne kači, PROTIV su oni koje obuhvata.
    A interesantna je relativnost: 15 dana spram 15 meseci trebalo bi da je kao ništa. Međutim, i 15 dana besmislenog robijanja izuzetno je odbojno. Bonus: vladari koji će zaratiti ako im se naredi; branjenje bulumente sposobnih samo za štetočinstvo koji su trenutno = država.
  • nuzočinac

    05.03.2019 20:24
    Neformalno obrazovanje
    Malo se smirite, obuka 2 x 15 danaa u godini nije namenjena za one obveznike koji bi u slučaju rata učestvovali u neposrednoj borbi. Svaka borbena jedinica u rangu brigade ima barem jednu trećinu pripadnika koji ne učestvuju u borbenim dejstvima ali bez kojih nema funkcionisanja borbenog dela jedinice. Kuvari i intendanti, sanitetlije, vozači. oružari....... su veoma važan deo ratne jedinice, ako oni ne funkcionišu i najbolje obučeni borac ne vredi ni pet para a džaba mu i najavremenije naoružanje. Nisam nikad bio neki napaljenik za oružje ali me je splet okolnosti doveo do toga da sada imam podoficirski čin (stariji vodnik prve klase) stečen u borbenim dejstvima tokom 90-91. godine. Umem da koristim nekoliko tipova pušaka o mitraljeza, (PAP m 59/66. Pap M-70 , AP M-70, nekoliko tipova snajperskih pušaka koje su bile u naoružanju JNA. Mitraljez M -84. Mogu da ih rasklopim i sklopim i zatvorenih očiju. Koristio sam uspešno i protivoklopna oružja Zolju i Maljutku. Po specijalnosti sam izviđač u KOV. Tokom služenja vojnog roka sam bio u zemaljskoj artiljeriji. Snalazio sam se dobro na terenu tokom rata . Umem da koristim sredstva veze, Snalazim se i kao topograf. Računači u artiljeriji su me obučili za rad na planšeti. Umem da koristim i artiljerijska oruđa . Haubica 105 mm ,Top haubica M 84 152 mm NORA . Ni beztrzajni top mi nije nepoznanica. Ovo je za mene isto kao što znam gomilu stvari vezanih za jedno seosko domaćinstvo iako nisam profi zemljoradnik
  • vlada

    05.03.2019 20:00
    U srbiji su ostali pretezno SRBI sa hrvatskim pasosima
  • Mastodont

    05.03.2019 19:37
    Zabavni su ovi poput Маркa Ђ. i YYY koji bi da zavode nekakav red, 'vaspitne' i preke sudove. Iskompleksirani, impotentni jadnici bez prošlosti i budućnosti, koji jedini smisao svog života nalaze u nekakvom plemenskom patriotizmu i izmišljenoj junačkoj istoriji - a jasno je da su im preci bili isti takav napaćeni talog, secikese i jeftine siledžije kao što su i oni. Jedino zadovoljstvo koji takvi gubitnici imaju je život u mulju i teranje drugih u smrt za njihove bedne, zamišljene ideale. Niko neće više ovde da gine za vaše gluposti, a da imate trunku petlje da se usudite da lično terate normalne ljude u vaše dementne ratove, proveli biste se kao bosi po trnju.
  • aman

    05.03.2019 19:34
    @Albanac

    "Neće vam to pomoći, oteli smo vam Kosovo, sad je na redu jug Srbije"



    Posto trolovanje? Vise od jednog sendvica?
  • Dejanns

    05.03.2019 19:33
    Vojni poziv
    Ides zbog sebe,a ne zbog njih
  • Neoplanta

    05.03.2019 18:34
    Ja predlazem da se oni, koji se vec godinama busaju u junacke grudi, da ce da pregaze sve nase neprijatelje komsije, dobrovoljno prijave da sluze vojsku, pa da onda, tako super obuceni i izdresirani, odu da pokazu Albancima sta je sila i povrate izgubljeno Kosovo!Posto je to privilegija, morace da se izvrsi selekcija, samo oni sa clanskom kartom SNS, Radikala i Dveri mogu da udju u uzi izbor, ostali su izdajnici, prema tome, nesposobni za Kosovski boj, sta rece ona naprednjakusa, nova direktorka muzeja "N. Tesla", koji bi to bio po redu???
  • rada

    05.03.2019 18:24
    Samo da pitam:da li se to sprema neki rat?
    E,radikali,radikali...Ko vas ne zna skupo bi vas platio!!!
    Nasi zivoti vam nisu skupi?
  • Albanac

    05.03.2019 18:20
    Velika Albanija
    Neće vam to pomoći, oteli smo vam Kosovo, sad je na redu jug Srbije
  • Viktor

    05.03.2019 18:18
    Ko god je ZA neka ide odmah da se javi dobrovoljno. Niko ne brani patrijotama da se igraju vojske po kasarnama, čiste lišće i pužu po blatu. Ja sam nepovratno izgubio 12 meseci života u budalaštini zvanoj VJ.
  • Gusztav

    05.03.2019 17:59
    "Skola zivota" za budale, oni koje su roditelji vaspitali da imaju bar malo kulture, pameti su samo patili u toj vojsci. Smatram da sam izgubio na glupost godinu dana moje mladosti.
  • mamlazi

    05.03.2019 17:58
    Tipicno politicko zastrasivanje. Ko nije u SNSu dobija kovertu uuuu ala su se ljudi uplasili. Kada se vlasti klima stolica onda hajde da napravimo drzavnog neprijatelja i nrpostojeci problem. Uvek ali uvek kada su protesti krecu koverte,neverovatno!!!
  • Drug Tito

    05.03.2019 17:57
    Dezerter
    Kako to da ministar je 1991 bio ne sposoban za vojsku a sad je sposoban? Kada nije isao tada kada je grmilo i sevalo i kada je njegova generacija ginula ne treba ni sada da ide da 15 dana jede pasulj i drnc. Kako moze da bude ministar odbrane a izbegao je sluzenje vojnog roka? Bruka i sramota za drzavu! Zamislite da Vulin komanduje Vojvodi Misicu i da mu Vojvoda salutira?!?!?
  • Orko

    05.03.2019 17:49
    Strasno
    @Марко Ђ.

    Kakav ti zivot vodis i kakva ti je okolina kada su ti takva uverenja, stavovi i ciljevi?

    Na neki nacin mi je i zao sto vam oci nisu vise otvorene.
  • Pravi Opalim te g...

    05.03.2019 17:45
    Pre ce biti da ti novi novosadjani beze od vojske. Zaboravili?
  • Posmatrač

    05.03.2019 16:49
    Vojska je zainteresovana da za naše pare (poreskih obveznika) dobije našu decu kao radnu snagu za lake i teške fizičke poslove (čišćenje, pranje, pomoć u kuhinji, krečenje, farbanje, građevinski radovi...) koje neće da rade profi Rambo vojnici i oni koji su na dobrovoljnom služenju vojnog roka.
  • YYY

    05.03.2019 16:36
    Vojska nije demokratska ustanova.U vojsku se mora ići po vojnim pravilima i vojnim zskonima.Laprdajte vi šta god hoćete, ako hoćemo ozbiljnu vojsku,samo lekarska komisija može da vas oslobodi služenja vojnog roka, a vaša uverenja okačite mačku o rep.Za ne odazivanje pozivu vojni zatvor, a za ne odazivanje na mobilizaciju preki vojni sud i tačka.
  • Milo

    05.03.2019 16:33
    Da
    Isao na Kosovo jos 98 jedva cekali da me izbace na ulicu olosi i kriminalci koji su se obogatili kad su se dokopali vlasti2000 godine odtad vas vode sve pudlice Brisela i Wasingtona pa vidim gde ste stigli i kako vam je! Trazili ste uzivajte
  • Rambo

    05.03.2019 16:33
    Obuka
    E pa Vuline samo da znas Rambo ti nece ici na obuku u Vranje...
  • Apsolutno podržavam

    05.03.2019 16:28
    Muž moje devojke ide u vojsku na 15 dana, te ovim putem zahvaljujem državi Srbiji što nam je velikodušno izašla u susret. Samo kratko to, trebalo je malo duže...
  • Vulin

    05.03.2019 16:24
    Aca
    Bar da sam znao da je na martovskoj obuci pa da se o ja prijavim da budemo cimeri...
  • Alex

    05.03.2019 16:20
    Nekada je to bila čast....služiti vojsku. Danas, u ovakvoj državi sa ovakvim ministrom.... ni slučajno. Dok sam ja 91.bio u rovu kao redovan vojnik, Vulin je svirao k... u po NS. Kako ga nije sramota.
  • Milanche

    05.03.2019 15:56
    Ni lud
  • Dule

    05.03.2019 15:51
    Ja ne osecam da je moja zemlja..Ovde nije moja ni planina ni reka ni put ni livada ni nista u ovoj zemlji..O svemu tome odlucuje par ljudi u Beogradu a da nas ne pitaju nista..Ako oni kazu nema reka ide mini hidroelektrana onda tako ide a sta kazu ljudi to ih bas briga..Oni prodaju i preprodaju celu zemlju od fabrika do puteva ,poljoprivredne zemlje itd...Drzava pomaze strance,strane kompanije,banke..E pa oni neka ratuju za zemlju oni dobijaju povlastice i subvencije..Meni Srbija samo otezava zivot da procedurama,propisima i slicnim stvarima..Niti osecam da imam nesto da branim niti je to moje..Mogu da branim moje dete i zenu ali da branim politicare necu..Neko ce reci ne branis politicare branis svoju zemlju ja ga pitam koju moju zemlju kada nista nije moje i politicari mi zabranjuju da uzivam u svojoj zemlji jel su sve uzeli sebi i o svemu odlucuju oni.
  • Bivsi vojnik

    05.03.2019 15:46
    Bio sam budala
    Odem da odsluzim vojsku kao dipl pravnik sa pravosudnim ispitom. Raspored - Radiotelegrafista, nikakve veze sa time nemam. U bataljonu vojne policije moj drug dipl.ekonimista, U kuhinji garnizona masinski inzenjer, a na komandnom tornju aerodroma DIF-ovac. Ja mislim ovo je neka zezancija, skrivena kamera,kad ono istina - nas obucavaju za ono sto nismo nikad radili, a ono sto mi znamo rade oni koji to ne znaju. A tek komandni kadar - polupismene face koje nam treniraju strogocu. Eto vam srpske vojske. Bezimo odavde.
  • V

    05.03.2019 15:46
    NE!
  • Mirko bez Slavka

    05.03.2019 15:36
    Iskustvo govori da vojska ne može da nas odbrani od bilo koga. Nije ih pobedio samo ko nije hteo. I to onu velika JNA sa obaveznim i dugačkim vojnim rokom o kojoj smo slušali budalaštine kako je četvrta armija u Evropi. Od koga mi da se branimo praćkama u NATO okruženju. Prestanite da maltretirate ovaj jadni narod i pustite ga da živi. Dovoljno je izginuo i propao zbog ludaka koj su ga vodili uglavnom u propast.
  • Ju

    05.03.2019 15:36
    Zar nemaju 600 dobrovoljaca u celoj Srbiji koji bi rado pošli u vojnike ? Pitam jer šalju pozive za obaveznu obuku rezervnog sastava kome oni oće i koga navataju?
  • Марко Ђ.

    05.03.2019 15:32
    Оздрављење
    Читам коментаре и не верујем какав је пад морала код војно способних. Све то војска лечи, па и стање дезорјентације и деморалисаности. Верујем да ће ускоро опет бити уведен војни рок и то од 18 месеци, па да се лепо омладина доведе у ред пре факултета, женидбе и запослења, да се очврсне, излече комплекси, аутономаши да заволе своју земљу Србију и науче како се она брани. Геополитичке прилике су такве, а и живимо окружени вековним непријатељима који претендују на нашу територију, да опасност од рата практично лебди у ваздуху.
    За све оне који се побуне, измишљају приговоре савести и планирају дезертирање треба једна васпитна, зна се која, како би схватили да 'рат је војниче'може већ сутра да им закуца на врата како би били спремни за одбрану отаџбине Србије и њеног најважнијег дела - Косова и Метохије.
  • nemaju pojma

    05.03.2019 15:31
    Ja u vojsku u kojoj Vulin prodje lekarski ne idem. Mislio sam da se odazovem ali sad ne dolazi u obzir. Zamislite takvima daju pusku, bombu, bice zrtava i bez rata!

    p.s. Sto se tice te dvojice anketiranih (29 i 27 godina), javite im da u Srbiji vojska nije ukinuta vec postoji profesionalna i dobrovoljna - u koju mogu da se prijave kad god hoce, kao i pre "ukidanja"
  • ex chapman

    05.03.2019 15:31
    kriminalac
    da se obraduju oni koji dosad nisu znali - likovi sa kriminalnim dosijeom NEĆE biti pozivani! država ponovo nagrađuje kriminalce, a urniše poštene građane. osim ako neko misli da je "služiti narodu" velika privilegija. a to mogu da misle samo likovi poput Vulina koji dana jednog služili nisu!
  • Uzas

    05.03.2019 15:29
    Nad uzasima
    Ne bacaj bisere pred svinje...e to mu dodje ova sprdacina munjenog vulina sa vojskom...nije bio sposoban kada je bio mlad a sada jeste?...ili je tada bio dezerter? Fuuuuj
  • @*

    05.03.2019 15:15
    Obuku za civilnu zastitu (dakle i za elementarne nepogode i sl.) vrsi MUP tako da su ti koji su te zvali u Vojsku prekrsili zakon. I ta obuka koju si prosao je bezvredna, ne vazi se
  • Dok

    05.03.2019 15:11
    konacno resenje
    Srbija se opet ,za rat sprema, e nece moci ovaj put, od 100 pozvanih, maksimalno ce se dvadeset odazvati i to nezaposlenih, bez ideje i bilo koje druge mogucnosti da nesto prromene.
  • /

    05.03.2019 15:11
    /
    novosadjanin se seca da su ga prvog zvali 91-e
    da bi napravio mesta novim novosadjanima
  • skola

    05.03.2019 15:07
    "... jer je vojska, kako kažu, pre svega, škola života..."

    Sto rece jedan onomad "u vojsci sam naucio da hvatam krivine i da lazem a ne pocrvenim".

    Sta se jos moze nauciti u "skoli zivota"?
    Npr. da maltretiras slabije, da jaci (po cinu nili snazi) imaju pravo da maltretiraju tebe, da budale treba da komanduju a ne pametni, da je tvoj zivot beznacajan i da si topovsko meso, da su najveci lopovi i pijandure oni na koje trebba da se ugledas itd.
    Cudo jedno sta se tamo nauci.


    Vi kojima se ide, idite. Koliko ja znam imate pravo na to.


    I usput, postoje daleko bolje "skole zivota".
  • Aleksandar

    05.03.2019 15:04
    Vojni rok
    Najtragičnijih i najbesmislenijih provedenih 15 meseci (poslednja klasa koja je služila 15 meseci).
    Zakon o vojsci je protivustavan jer poziva samo muškarce. Zar nismo ravnopravni?
  • Ide li rado?

    05.03.2019 14:58
    NE!
  • Novosadjanin

    05.03.2019 14:57
    Pa je l' od poreza idu novci na profesionalne vojnike? Sluzicu vojsku komplet ako ce mi ukinuti porez onda. To neka sluze ti koji kao fakultet imaju tu famoznu ''zivotnu skolu''. Napravite biznis i posao, a ne da vam ona stvar raste ako ste u uniformi, evoluirali smo od toga. Izgleda da veliki vodja gubi malo na popularnosti pa valjda hoce na silu ljudima da utera disciplinu.
  • Jan

    05.03.2019 14:55
    Prvo
    popove da vide malo!
  • Milica

    05.03.2019 14:53
    Bravo za vojni sindikat!!!!
  • Utopija

    05.03.2019 14:47
    Jedva ceka novosadjanin da bude topovsko meso u igri velikih sila, evo samo kazite gde je lansiranje iz cevi da sednem u nju..
  • Šetar

    05.03.2019 14:46
    Kad mi stigne..
    Ta plava koverta mogu samo u zatvor da me posalju da odlezim, a za srbiju da ratujem ni u ludilu
  • Novosadjanin2

    05.03.2019 14:39
    Ha ha
    Ne ide.
  • Matori

    05.03.2019 14:34
    Neću ja - evon on!
    Ne voli Novosađanin nikako u vojnike.

    U stvari, akda bude vršena mobilizacija, ići će po 4 čoveka po mobilisanog, baš kao u vicevima. Garant dvojica od vojne policije i dvojica predstavnika civilnih vlasti.

    Sve u svemu, neće moći da okupe dovoljno da ispune Trg Svetozara Miletića, gde će čekati kamioni.
  • *

    05.03.2019 14:33
    Mene zvali u rezervu još 2016. Objasnili da se radi o ispomoći u slučaju teških elementarnih nepogoda ili, recimo, poplava jer vojska više ne služi ničem drugom. Dakle, fizikalisanje obično da se ne bi slučajno platilo komunalnim službama jer bolje, naravno, da pare odu na treći džip političara. I nikad me više nisu ni zvali nizašta (nije da se bunim). U suštini, radi se o staroj vesti koja je sad tek dobila trakciju najverovatnije zbog političkih previranja u zemlji.
  • Obuka

    05.03.2019 14:32
    Kad ministar nije, neću ni ja
    Primena retroaktivno zakona na deo muške populacije koji su služili civilni vojni rok je nonsens...neka vlastodrsci uzmu oruzje u ruke i neka se igraju rata , a populaciju koja je osnovala porodice, razvila posao, odgaja decu, da ostave na miru.. .kad nam ministar odbrane nije služio vojni rok, možemo i mi bez 15-dnevne obuke koja, uzgred rečeno ne služi svrsi za koju je namenjena nego kao čist politički marketing.
  • Лука Лабан

    05.03.2019 14:29
    Шта год сте дотакли обесмислили сте и згадили, својим злонамерним чињењем или дилетантизмом!!!
  • Lala

    05.03.2019 14:29
    Zemlja apsurda
    Ovo sa Vulinom u vojsci je najveca sprdaacina sa vojskom i drzavom koju je mogao smisliti jedino um na nivou Vulinovog. To mi lici kao kad bi vaspitacica obukla pelene i pomesala sa decom jer nije pohadjala vrtic.Cudo nevidjeno u drzavu totalnog apsurda.Prosto da se covek zapita da li je veci problem sto ministar odbrane nije sluzio vojsku ili sto nije prosao zdravstveni pregled pre nego sto je postavljen za ministra.
  • nik

    05.03.2019 14:27
    lazov
    pa kad ima para zasto ne isplatite ratne dnevnice dezerteru
  • Boger

    05.03.2019 14:25
    Evo odma'
    ...čim isplate što su mi dužni a penzije da i ne pominjem. Kako niko ne pita vrhovnog komandanta gde je bio u vreme mobilizacija? Ni ministra vojnog neću da spominjem jer nema pristojnih reči koje bi njega opisale. Sa njima u rat!?
  • Mornar

    05.03.2019 14:23
    Budalastine
    A kad je trebalo da se pohapse Milošević, Tuđman i Izetbegović najveći neprijatelji Jugoslavije vojske nigde nije bilo.
    A ko će meni da vrati 15 meseci mladosti koje sam sprckao slusajuci same bolesne budale obucene u uniforme oficira JNA.
  • Aleksandar

    05.03.2019 14:22
    Vojni rok
    Za mene najtragičnije i najbesmislnije izgubljenih 15 meseci života (poslednja klasa koja je služila 15 meseci).
    Zakon je protivustavan kada poziva samo muškarce. Zar nismo ravnopravni?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna